Shop Mobile More Submit  Join Login
elongated whoo...red by Sombermuse elongated whoo...red by Sombermuse
whoo that is all I gotta say ;)
besides the fact that I need to get a better scanner than the one my school has.
Add a Comment:
 
:iconpyronyphocal:
pyronyphocal Featured By Owner Jun 13, 2006
love this drawing as well.. magnificent. :D
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jun 13, 2006
this one... as far as i know. no one has used lol. glad you like it!
Reply
:iconaisy:
Aisy Featured By Owner Oct 21, 2005
its so beautiful and delicate!
Reply
:iconripley-wolf-gurl:
ripley-wolf-gurl Featured By Owner Sep 28, 2005   Photographer
b-e-a-u-t-i-f-u-l....i love it
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Oct 2, 2005
thank you! =)
Reply
:iconmusic-addict:
mUsIc-AdDiCt Featured By Owner Aug 2, 2005
that's beautiful!
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Aug 2, 2005
thanks!!!
Reply
:iconx8x-utterfly-x8x:
x8x-Utterfly-x8x Featured By Owner Jul 31, 2005  Hobbyist Digital Artist
Very Pretty, I really like it :)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 31, 2005
thanks again!
Reply
:iconx8x-utterfly-x8x:
x8x-Utterfly-x8x Featured By Owner Jul 31, 2005  Hobbyist Digital Artist
Your welcome . . . Again
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Aug 2, 2005
=)
Reply
:iconhillbillieautumn:
hillbillieautumn Featured By Owner Jul 30, 2005
wow. i love your style. it makes me happy inside, with it's awesomeness. ^_^
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 31, 2005
thanks a lot!!!!!
Reply
:iconyellow-fish:
Yellow-Fish Featured By Owner Jul 30, 2005
whats "elongated"?...awesome design...me jalous
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 31, 2005
why thank you!!!! :)
Reply
:icongosia:
Gosia Featured By Owner Jul 28, 2005  Hobbyist Photographer
It has an elegant quality to it...I like it a lot. :)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 31, 2005
thank you! =) :glomp:
Reply
:iconwanderinghearts:
wanderinghearts Featured By Owner Jul 27, 2005
i love the butterfly...and the colors of this work really well.....


...meh, it's been a rough couple of days....sorry my comment's not particularly inspired dear
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
its ok dear. whats up? email me or somefin...
Reply
:iconwanderinghearts:
wanderinghearts Featured By Owner Jul 28, 2005
it's more of the whole family thing and then some....i'll explain when i see you. *huggles*
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Aug 2, 2005
mhm lol
Reply
:iconwanderinghearts:
wanderinghearts Featured By Owner Aug 2, 2005
i will...you let me know when we can talk....if you think you can put up with me any more :p
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Oct 2, 2005
:P
Reply
:iconwanderinghearts:
wanderinghearts Featured By Owner Oct 2, 2005
random response....two months later....awesomeness. i wish we could talk now.....:p
Reply
:iconaccm:
AccM Featured By Owner Jul 27, 2005
That is a pretty good design. Nice work.:thumbsup::)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
why thank you =)
Reply
:iconpacoafromonkey:
PacoAfroMonkey Featured By Owner Jul 26, 2005  Professional Artist
nice!
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
thanks =)
Reply
:iconxxmincexx:
xXminceXx Featured By Owner Jul 26, 2005   Artisan Crafter
I saw this title in my inbox and a smile a mile wide split my face. I almost needed restorative surgery, dude! :)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 26, 2005
yes it t'was named for you dearie... =) smiles that require surgery afterwards are always good... kinda lol
Reply
:iconxxmincexx:
xXminceXx Featured By Owner Jul 26, 2005   Artisan Crafter
*flattered* Only two stitches, I swear.
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
only two stitches... whew... I was concerned for a second there lol ;)
Reply
:iconxxmincexx:
xXminceXx Featured By Owner Jul 27, 2005   Artisan Crafter
*snaps a stitch
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
lol :hug:
Reply
:iconxxmincexx:
xXminceXx Featured By Owner Jul 28, 2005   Artisan Crafter
:hug:
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 28, 2005
teehee :glomp:
Reply
(1 Reply)
:iconnecole:
necole Featured By Owner Jul 26, 2005
wow this is really nice. i love red and black..great work. i just love seeing your work.
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 26, 2005
thanks as always lass!! :glomps: :hug:
Reply
:iconnecole:
necole Featured By Owner Jul 27, 2005
your welcome!! hugs back to ya!!
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
=) :boogie:
Reply
:iconsindahl:
Sindahl Featured By Owner Jul 26, 2005
When I first saw it, I said to myself "wow, that would make an awesome tattoo", and then I looked at how you filed it and found that there is actually a category for tattoo designs! I never knew! Then I got to thinking...where would one put a tattoo such as this on their body? It has movement all on its own, so myself, I would want to put it on a place that echos the curves found in the design itself. I was thinking perhaps lower back, towards one's side. I also really see this is a feminine design, something that would be more "in place" on a woman than a man, perhaps because of the "curvy" aspect and the fact that nature has dictated that we women have the curves. :)

Wonderful design, thank you for sharing!
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 26, 2005
lol thanks for the comment, I ran across the tattoo section by accident, which of course rocked because I was working on this sort of work and did not know where to put it. this would work better on a woman's body, my tattoo is on my stomach and is along the same lines in amount of curves, mine would prolly look better on a woman as well because like males, I have more muscle than curves =( lol
Reply
:iconsindahl:
Sindahl Featured By Owner Jul 26, 2005
I browsed through your gallery earlier today and saw the picture of the tattoo you have on your stomach, and I think it looks quite good! That design, in my opinion, while "curvy", is also more bold, so it works for your less curvy, more muscular and masculine body (and I'll echo the sentiments on that particular picture....nice tummy! :) ). I pictured in my mind this design on your stomach...and it just wouldn't work as well, I think, no offense! :) These are just my disjointed personal rambling opinions! :)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 26, 2005
i agree lol it is kinda a diff kind of tat. this one on my stomach... O_o that would be interesting to say the very least. lol. my tummy is special lol.... I didn't ever think my body was attractive... gah... rambling... disjointed opinions work very well so thanks! =)
Reply
:iconsindahl:
Sindahl Featured By Owner Jul 27, 2005
You're welcome! It's still a cool design and I like it lots! :)
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
=) :boogie:
Reply
:iconredlillith:
redLillith Featured By Owner Jul 26, 2005
love the way this one curves . . it has incredible potential for placement! :D almost looks like tribal wings with wings . . . .
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 26, 2005
tribal wings with wings... that is a cool idea
Reply
:iconredlillith:
redLillith Featured By Owner Jul 26, 2005
it's what I see . .. my mind automatically doubled it mirror-fashion, and it's what it looks like! to me at least . . and we know my mind is warped! :D
Reply
:iconsombermuse:
Sombermuse Featured By Owner Jul 27, 2005
hmmm you can visualize well, that is confirmed... lol =) :glomp:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 26, 2005
Image Size
54.7 KB
Resolution
499×576
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,912
Favourites
73 (who?)
Comments
68
Downloads
705
×